Loading...

poniedziałek, 19 lipca 2021

Sesje kobiece

 Sesje kobiece to coś do czego dojrzewałam bardzo długo.

Świadomie zaczęłam je wykonywać dopiero w tym roku. Czuję się w tym bardzo dobrze, mam mnóstwo pomysłów na spontaniczne kadry .Stanowi to dla mnie jakże rozwijająca część mojej osoby.

Lubię jak zwykle wyłapywać momenty " pomiędzy" , które same w sobie są lekkim niedpowiedzeniem, głębią i wyrazistością.

Przywilej mojej pracy jest wielki,mogę kreować ,podążać za tym co przychodzi...przepuszczać to wszystko przez siebie i z wdzięcznością patrzeć na kadry , które stanowią niezapomnianą pamiątkę.

Kochane kobiety jeśli chcecie zrobić sobie lub np swojej przyjaciółce piękny prezent to zapraszam.

Umówimy się w naturalnych warunkach przyrody ,najlepiej wieczorem kiedy światło jest najlepsze. Na ludzie, z uśmiechem . 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz