Loading...

sobota, 12 listopada 2011

Fotografia ślubna Dominika i Adam

To był wyjątkowy dzień,ciepły,radosny i pełen wyjątkowych emocji,których nie można było nie wyczuć,one przecież unosiły się w powietrzu,emanowały z każdym,nawet najmniejszym gestem.
Był to dla mnie wyjątkowy czas,wyjątkowa para,gdyż Panna Młoda była pierwszą osobą którą poznałam na progu mojej szkoły podstawowej,kiedy nasze mamy przyprowadziły nas  pod drzwi pierwszej klasy.
Od tamtego czasu znałam Dominikę,więc kiedy rok temu napisała do mnie,abym to ja podjęła się tego,aby uwiecznić najmniejszy szczegół z tego wyjątkowego dnia w życiu jej i Adama,ucieszyłam się niezmiernie.
A było tak..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I część poświęcona na plener ślubny :-) 
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz